Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ



χιονισμένα σπιτάκια των ξωτικών

σε ένα πιάτο κολλάμε με γλασο μπισκότο petit beurre και από πάνω ενώνουμε 2 μπισκότα για να γίνει η σκεπή τοποθετούμε ένα κομματάκι  μπισκότο για καμινάδα. Μπροστά κολλάμε άλλο ένα μπισκότο και από πάνω ένα σοκολατάκι για την  καρέκλα  του ξωτικού. Διακοσμούμε με χρωματιστά καραμελάκια.



χιονίζουμε με ζάχαρη άχνη


έτοιμα τα σπιτάκια



το μαγικό ημερολόγιο των Χριστουγέννων


ενα κουτί γίνεται το μυστικό ημερολόγιο των Χριστουγέννων
το βάφουμε χρυσό και κολλάμε εξωτερικά και εσωτερικά στις " πόρτες " του χριστουγεννιάτικες εικόνες


στο εσωτερικό του δημιουργούμε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο από ρολά υγείας τυλίγοντάς τα με χαρτί γκοφρέ και κρύβοντας στο εσωτερικό τους ένα μικρό χριστουγεννιάτικο στολίδι.

τα σπιτάκια των Χριστουγέννων


η νύχτα των Χριστουγεννων ειναι μαγική, όλα εχουν μια μοναδική λάμψη

6 σχόλια:

  1. Υπέροχες!!!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/16/2011

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΗΣΤΟΣ12/17/2011

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΩΝ ΞΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ !!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρήστο χαίρομαι που σου άρεσαν. Μπορείς να τα φτιάξεις και συ με τη βοήθεια της μαμάς σου.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριάδνη1/07/2012

    Συγχαρητήρια πολύ ωραίες ιδέες. Θα τα φτιάξω και εγώ με την μαμά μου και τον μπαμπά μου, που είναι και πολύ όμορφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες δημιουργίες για παιδικά πάρτυ. Πολύ ωραίο το ιστολογιο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή