Σεπτέμβρης και επιστροφή στο σχολείο , οι πρώτες ημέρες είναι για όλους δύσκολες. Ας ξεκινήσουμε χαλαρά και δημιουργικά.
Στόχοι : να αντιληφθούν το χώρο, να προσαρμοστούν στο χώρο, να κοινωνικοποιηθούν, να επικοινωνήσουν , να αναπτύξουν κατάλληλες κινητικές δραστηριότητες, να έρθουν σε επαφή με πρόσωπα του περιβάλλοντος , να αναπτύξουν την οπτική αντίληψη, τη λεκτική έκφραση- τονικότητα- χροιά ομιλίας.





Την επόμενη μέρα μπορούμε να συνεχίσουμε τα παιχνίδια



Και τα παιχνίδια συνεχίζονται όλη την εβδομάδα με διάφορες παραλλαγές κάθε φορά και φυσικά με καινούριους στόχους και πάντα με κάτι καινούριο που θέλουμε να περάσουμε στα παιδιά.
Ο παιδαγωγός ετοιμάζει το σκηνικό ,για να παιχτεί το επόμενο παιχνίδι. Η μουσική αρχίζει. Ο παιδαγωγός μπαίνει στην αίθουσα κρατώντας μια παλιά βαλίτσα ή ένα παλιό μπαουλάκι το αφήνει στη μέση της αίθουσας . Το ανοίγει και από μέσα βγάζει με αργές κινήσεις ένα τεράστιο σεντόνι ζωγραφισμένο και λέει με αργή καθαρή φωνή : κοιτάξτε τι βρήκα μέσα στο παλιό μου μπαούλο, ένα μαγικό, αέρινο σεντόνι, το ζωγράφισαν μαγικά χεράκια και έχει μια μυστική δύναμη όποιος το πατά αντλεί δύναμη και πάντα λέει αλήθειες . Έχει και άλλες κρυφές δυνάμεις αλλά δεν θα σας τις πω τώρα, μια κάποια άλλη φορά. Θα με βοηθήσετε να το κρατήσουμε από τις άκρες του και να το απλώσουμε. Τώρα όποιος θα ανεβαίνει πάνω του θα μας παρουσιάζεται και θα μοιράζεται μαζί μας ένα μυστικό του για το τι του αρέσει να κάνει, με τι του αρέσει να ασχολείται. Ας πατήσω εγώ πρώτη να δοκιμάσω αυτή τη δύναμη. Και αρχίζουμε : το όνομα μου είναι Σοφία και μου αρέσει να τρώω παγωτό σοκολάτα, να ζωγραφίζω, να κάνω ποδήλατο,…...….να πηγαίνω σχολείο για να συναντώ τους καινούριους μου φίλους όπως είναι η φίλη μου ….. απλώνουμε το χέρι μας για να ανεβεί πάνω στο σεντόνι το επόμενο παιδί και να μοιραστεί τα μυστικά του μαζί μας.
Ακούγοντας μουσική εμφανίζουμε ένα φτερό . Χορεύουμε μαζί του και ακουμπάμε με το φτερό τα χεράκια των παιδιών , το φυσάμε, το περνάμε από σε χέρι και έτσι το μεταφέρουμε σε διάφορα μέρη της τάξης. Το αφήνουμε να πέσει από ψηλά κάτω. Όση ώρα αιωρείται το φτερό εμείς στροβιλιζόμαστε, στη συνέχεια αλλάζουμε και βγάζουμε κραυγές ή μιλάμε ψιθυριστά ή τραγουδάμε κλπ.
- Δίνουμε το φτερό σε κάποιο παιδί. Μπαίνει στη μέση του κύκλου και το αφήνει να πέσει λέγοντας το όνομα του όπως του αρέσει δυνατά , κανονικά, ουρλιάζοντας , σιγανά κλπ , επαναλαμβάνουμε το όνομα του και εμείς με τον ίδιο τρόπο. Το παιδί δίνει το φτερό σε κάποιο άλλο παιδί και το παιχνίδι συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου